cewka od wolnych obrotów przy alternatorze

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych
Odnośniki


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

 

Blog Vislanijczyka

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: XV1000 - słabe ładowanie
Szukaj na forum ,multum razy było pisane,sam szukałem to wiem.Zmienne napięcie to się mierzy między białymi kabelkami we wtyczce od alternatora.I powinno go być niecałe 40V.Przy odpiętym alternatorze.MA być mniej więcej równo.Żadnych zwarć do masy między w/w kabelkami i ok 1ohma między kabelkami białymi ,wtedy mierzysz oporność poszczególnych cewek.U mnie pomogło przeczyszczenie konektorów które są po drodze prądu stałego ,czyli od czerwonego ... na lewym podnóżku pasażera od środka.U mnie te zabiegi zrobiły z niecałych 13 ponad 14,2 na wolnych obrotach.Ze światłami tak 0,8 volciaka mniej.Tak z grubsza.Szukaj na forum dokładnych wytycznych bo ja...
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=5006



Temat: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?
Miałem to samo 13,6 na wolnych obrotach i to po oczyszczeniu klem aku.Zdjąłem lewy boczek,kanapę i puszkę z pod lewego boczku.Od regulatora napiecia (jest od wewnątrz mocowania lewego podnóżka pasażera)idą z tam tąd 3 białe kable i jeden czerwony.Rozpiąłem kostkę z 3 białymi i pomierzyłem od strony alternatora(czyli te kable które znikają koło linki sprzęgła)Najpierw oporność(między sobą)Ma być poniżej 1ohma.potem na zwarcie do masy ,ma być nieskończoność.Jeżeli tak jest ,włączyłem motor i pomierzyłem napięcia zmienne między tymi trzema białymi ,są to wyjścia cewek alternatora.Na spiętych kostkach miałem miałem po ok5V( wszystko między białymi) po odpięciu regulatora wzrosło do ponad 30V.Wszystkie miałem takie same.Wyszło,że alternator sam w sobie jest sprawny.Spiąłem kostki i zająłem się czerwonym kabelkiem idącym z regulatora w. stronę akumulatora.Po drodze ma 3 czy cztery konektorki,kolejno rozpinałem czyściłem sprejem do styków wycierałem i łączyłem.Napięcie ładowania po tych zabiegach wynosi 14,4V na wolnych obrotach,po włączeniu świateł spada do 13,6-8.Na stykach traciło mi się ok 2V.W...
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=3872


Temat: Dusi się na zimnym silniku
po jakiś czasie objawy znikają. ja mialem podobnie. okazalo sie ze slabe ladowanie, walniety alternator. ale na cieplym silniku tez mialem problemy. moze u ciebie cewki juz slabna? pisales ze na...
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=317


Temat: Problem z odpaleniem
Sprawdziłem napięcie ładowania przy podłączonym do Virażki akumulatorze samochodowym i na wolnych obrotach było 13,9V a po dodaniu gazu spadało do 13,4V. Dziwne jest to że po dodaniu gazu napięcie nieco ... cewek alternatora bo muszę załatwić sobie miernik z odpowiednim zakresem pomiarowym.
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=337


Temat: Problem z elektryką i obrotami
to nie cewki, tak, to moze miec zwiazek z ladowaniem-a konkretnie w 2 przypadkach-padniety akumulator albo brak obciazenia na regulatorze-akumulator kompletna detka lub brak styku-przy pierwszej opcji jazda powinna sie zakonczyc niewiele pozniej przy drugiej powinny byc tylko wolne obroty-niemoznosc wejscia na wyzsze obroty, koniec pieprzenia, moim zdaniem to alternator lub glupota-styk w jednym punkcie-np na wejsciu lub wyjsciu regulatora, luzna klema ... kable razem-pokaze 1 lub 2 ohmy), mozesz tez sprawdzic napiecie na kazdym z uzwojen-na zoltych przewodach-na pracujacym silniku-miernik na napiecie zmienne, zakres powyzej 100V, bedzie roslo z obrotami, nie musisz krecic do konca, wazne zeby bylo takie samo przy takich samych obrotach na wszystkich uzwojeniach.
Źródło: vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=7314


Temat: problem z napięciem XJ 900
witam 3 dni temu kupiłem XJ900, dzisiaj mierzyłem napięcie na instalacji sam akumulator - 13V po odpaleniu - waha się od 14V do 15,5V przy wolnych obrotach potrafi być te 14V, ale już przy 3k skacze do 15,5V, powyżej zbytnio się nie zmienia (wszystkie światła też się rozjaśniają wraz z obrotami) szukałem regulatora, ale okazuje się że tutaj alternator bardziej przypomina samochodowy i elektronika upakowana jest w alternatorze z którego wychodzą dwa kable oczywiście pod deklem są 3 cewki przylutowane do regulatora zapewne i dodatkowo duży element - dioda, albo tranzystor jakiś nie...
Źródło: yamahaxj.pl/forum/viewtopic.php?t=6001


Temat: Czasami nie ładuje, żarzy się kontrolka
gwoli ścisłości wytłumaczę jeszcze raz topornym ludziom zagadnienie alternatora,a mianowicie jego pracy,otóż alternator ma regulator napięcia po to aby na wolnych i bardzo wysokich obrotach było stałe napięcie 14,4 volta,regulator bada sobie to napięcie na zacisku B+ alternatora,i nic niby z tego nie wynika,czy jest akumulator czy nie nie robi różnicy,napięcie to napięcie i już.Jednakże nie jest tak do końca,gdyż akumulator stanowi ... pierwotnego cewki zapłonowej, efektem tych właśnie jest uwalony(przebity) tranzystor w regulatorze napięcia i ładowanie na poziomie 17 voltów przy podłączonym akumulatorze,bez podłączonego akumulatora rośnie praktycznie w nieskończoność.Dlatego apeluję aby nie odłączać klemy przy pracującym silniku i pracującym alternatorze,bez względu czy to stary maluch czy nowy passat,a tym bardziej chorym jest dla mnie doradzanie innym aby tak robili,bo przecie nic nie stanie się....
Źródło: rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=1280


Temat: Brak ładowania na wolnych obrotach
Hey. Mam problem z moim motorkiem MZ 250. Dioda ładowania nie gaśnie na wolnych obrotach! gdy odpinam akumulator to gaście motor. Na biegu jałowym bez gazu napięcie przy silniku na każdym z trzech czarnych kabelków z alternatora wynosi ok. 0,5V gdy dodam gazu wzrasta do 2,5V czy to nie za mało?? Zielone światełko gaśnie. Gdy odłączam akumulator wszystko ładnie chodzi oczywiście na wysokich obrotach do momentu gdy włączę światła drogowe, wtedy jest koniec! Przed wczoraj jeszcze na podłączonym akumulatorze cewka się strasznie grzała, wręcz parzyła!! Po przeczyszczeniu wszystkich styków nie rozgrzewa się. Zdarza się również, że jak jest odpalona bez akumulatora i spadną obroty to gaśnie i na końcu jest niezły strzał z rury!! Pomocy!!!! Pozdro!
Źródło: forum.motocykle-mz.pl/viewtopic.php?t=2672


Temat: kontrolka składu spalin+szarpanie+ograniczenie prędkości obr
wczoraj miałem podobne problemy z autem czujnik temperatury dziwnie się zachowywał kontrola EPC i silnika się zaświeciła wolne obroty bardzo wysokie. VAG wskazywał uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy ale... przy pracującym silniku poruszałem głównym przewodem zasilania silnika (ten do którego zbiegają się przewodu od cewek,przepustnicy,czujnika wałka,wtryskiwaczy,EGR) silnik zaczął równo pracować, rozwinąłem wiązkę z izolacji, plastikowych peszli i masakra! w dolnej części wiązki w miejscu gdzie jest przyczepiona do skrzyni biegów (jest tam uchwyt na którym doczepione są przewody od sondy,alternatora) i to wiązka przechodzi na podłużnice, pięć kabli (te najcieńsze)poprzecieranych od tego peszla kable ... gdzie gnije) jest to miejsce ruchome pracujący silnik powoduje wibracje a kabel umieszczony na podłużnicy na sztywno. Po wycięciu kabli i wstawieniu nowych jak ręką odjął nawet na wolnych obrotach silnik...
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=6135


Temat: Problemy z silnikiem 1.6 - ciag dalszy
z tej calej obszernej listy niewiele zostalo - uszczelki kolektora, cewka WN, Hall, regulator cisnienia paliwa. No sprezenie jest dosyc "nierówne", niby w normie ale jest jednak róznica 1.5 bar. Moze ... powinien i przy niskich obrotach moze nie zamykac/otwierac sie jak powinien i z tad te odczucia. Alternator moze nie, ale nierówne napiecie moze dawac rózne dziwne objawy w elektronice, chociaz jest ... wyzej nie wymienilem, ale samochód jest bardzo chalasliwy i trzesie sie na wolnych obrotach (jakby nierówno pracowal). Co do sondy lambda to nie ma bledów, za to dziwi mnie ze wartosci...
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=7953


Temat: Części z TS z plastikowym kolektorem do TS z aluminiowym
alternatora, rozrusznika, sprężarki klimy i pompy wspomagania z nowszego TS? Bo nie wiem czy sprzedać te części czy zostawić. Dodatkowo chciałem spytać o całą głowice z nowszego TS i cewki zapłonowe. ... z tego co wiem w wałkach rozrządu(minimalnie inne czasy)Pompy,alternator,rozrusznik to wszystko pasuje.
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=28255


Temat: Części do TS
Części do TS   Witam. Będe miał niedługo do sprzedania części z mojej belli. Konkretnie całą głowice z nowym wariatem i popychaczami, kolektor dolotowy(plastik), wtryskiwacze, cewki zapłonowe, miske olejową aluminiową(była spawana), wał korbowy, kadłub silnika(do szlifu), przepustnice z silnikiem regulującym wolne obroty, rozrusznik i alternator, no isprężarke klimy. Części te kupiłem z silnikiem który wymieniałem. Oprócz głowicy. Sprzedaje bo niedawno miałem przykry...
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=27071


Temat: Regulator napięcia
Cytat: tylko zaniepokoiło mnie ładowanie bo na wolnych obrotach jest 14,6 czasami 14,7 i niestety przy włączeniu nawiewu na 4,klimy,CB,podgrzewania szyby,świateł,ładowanie najpierw spadnie do 13,8 a za chwile szybko rośnie i ... przejmowac tymi skokami napiecia bo tak dziala regulator napiecia. Przy obciazeniu duza iloscia odbiornikow wzrasta pobor produ co powoduje spadek napiecia generowanego przez alternator. Aby skompensowac ten spadek regulator zwieksza prad w obwodzie wzbudzania (to taki elektromagnes) a ze jest tam cewka to ma pewna bezwladnosc. Wzrost o 0,1-0,2V jest bez znaczenia dla trwalosci akumulatora. Poza tym regulator dopasowuje napiecie do temp zewnetrznej aby skompensowac wieksza opornosc elektrolitu w nizszych temp. http://img196.imageshack.us/img196/5568/chka.png Cytat: i czy takie ładowanie może rozładowywać aku? niemozliwe jest jednoczesne ladowanie i rozladowywanie przez alternator-prad poki co moze plynac tylko...
Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=30713


Temat: Gaśnie na niskich obrotach i luzie
Gaśnie na niskich obrotach i luzie   Witam, mam kolosalny problem, na który już 3 mechaników nic nie poradziło, a więc:Focus 1.8 B+LPG sekwencja.Po kupnie wymieniłem karter dolny(ta aluminiowa część do której przyczepia się miskę olejową) olej+filtr, przewody zapłonowe i świece po jakimś czasie.Problem jest taki, że auto gaśnie mi kiedy zwalniam np. do 2jki po prostu na wolnych obrotach dławi go, najpierw ... kontrolka od ład. potrafi się zapalić na sekundę. Alternator (450zł) jest nowy, bo stary dawał podobno za wysokie napięcie, cewka(400zł!) również jest nowa, bo stara była pęknięta, był podparty tłok ale to naprawiłem. Dodam, że obroty mi delikatnie faluję znaczy kiedy przygazuje na luzie obroty spadają do około 400 delikatnie go przydławi i wracają na 800, a teraz kiedy zaczęły się minusowe...
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=86175


Temat: Regulator napięcia od środka
jakimś wąskim zakresie niskich obrotów. Generalnie działa mi to mniej więcej tak jak opisuje Waldix. Dziś całość prawdopodobnie zaleję silikonem i jutro zamontuję w Virce. Jak padnie to też się pochwalę ... temacie tyrystorów (duże prundy to nie moja działka ). Chodzi mi o zasadę działania tego regulatora. Czy przypadkiem ten regler nie działa tak, że jak napięcie na którejś z cewek alternatora...
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=3491


Temat: Uzwojenie alternatora - wielka prośba
akumulatora? nie iskrzy przy jego podpinaniu? regulator ma dobra mase?(najlepiej byloby na chwile wsadzic drugi) chodzi rowno na wszystkich cylindrach?(podejrzewam zwarcie w obwodzie zaplonu-ktorejs cewki, pompa raczej odpada-jesli chodzi) przy pewnych obrotach napiecie na klemach spada do 11-12V? podkreslam, ze alternator i regulator musza byc pewne zeby przejsc dalej, ale jesli by byly to gdziues musialoby byc bardzo duze obciazenie-wrecz zwarcie-mogloby to ... tez ze swiatlami i sprawdzic napiecie na akumulatorze-jak mocno spada,jesli wszystkop wyglada ok to pod wyjscie regulatora-odpietego od instalacji-mozna podlaczyc sztuczne obciazenie(nie wolno rozlaczac tej kosci w czasie pracy silnika czy odpalac bez obciazenia na regulatorze), np z klilku zarowek-aby usyzkac moc bliska maksymalnej wydawanej przez alternator i sprawdzic napiecie na zaciskach, to na razie wszystko co mi przychodzi do glowy a...
Źródło: vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=7384


Temat: [CB] X14XE kontrolka oleju,stukot z silnika
STUKI W SILNIKU Miarowe stukanie lub klepanie słyszalne najwyraźniej na wolnych obrotach * Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika). Zwiększenie obrotów silnika powoduje przejście klepania w równomierny hałas mechaniczny. * Zużyty mechanizm napędu zaworów. Pęknięta sprężyna zaworowa powoduje metaliczny stuk o częstotliwości mniejszej o połowę od obrotów wału korbowego. * Zużyty łańcuch rozrządu. Szeleszczący hałas zanikający po zwiększeniu prędkości obrotowej ... dodaniu gazu). Najbardziej słyszalne jest przy gwałtownych zmianach prędkości obrotowej silnika. Częstotliwość proporcjonalna do obrotów wału korbowego. * Zużyte panewki główne (głuche pojedyncze uderzenia nasilające się podczas zmiany obciążenia i prędkości obrotowej silnika) * Stuk tłoka (najbardziej zauważalny przy zimnym silniku i niskiej prędkości obrotowej) Luz sworznia tłokowego słychać jako metaliczne stukanie proporcjonalne do obrotów wału korbowego. Stuk jest słyszalny przy prędkości ... spowodowane uszkodzeniem łożysk alternatora lub prądnicy oraz wentylatora zanikają po zdjęciu paska klinowego. * Nadmierna ilość spalin wydobywająca się po zdjęciu korka wlewu oleju świadczy o uszkodzeniu pierścieni tłokowych i przedmuchach ... lub o uszkodzeniu cewek wyłącznika http://www.motofakty.pl/artykul/co_tak_stuka.html jednym słowem cięzko stwierdzic nie robiłeś mixa olejowego ? np był półsyntetyk a zalałeś syntetykiem ? klekotanie u mnie następuje po 7k zrobionych na jednym...
Źródło: forum.corsaclub.pl/viewtopic.php?t=18475


Temat: "CHYBA" sprzedam S13
wszystkie podstawowe rzeczy) temp. wody , stan oleju do zjazdu na pobocze autostrady wszystko OK. Jechałem 180km/h przez jakieś 3km na średnich obrotach i rozpędzałem go spokojnie bez szaleństwa , potem ... tył ( LUKAS) - uszczelka pokrywy zaworów (ta gdzie wlew oleju) - termostat Teraz co go "boli" : - PRIMO - te nieszczęsne pierścienie - Pasek alternatora do wymiany (stary jeszcze ... wyłazi wszystko (za dużo szpachli) - ogólnie całe auto do poprawek lakierniczo - blacharskich ale tragedii nie ma Zapasowe części które bym dorzucił przy ewentualnej sprzedaży : - cewka zapłonowa -...
Źródło: forum.turbokillers.com/viewtopic.php?t=9261



Designed by Finerdesign.com